Sudah berlangganan artikel blog ini via RSS Feed?
 
Nama:
Email:
 

Rabu, 22 April 2009

Pertandingan seo "melayu boleh"

"Melayu boleh"



Salam sejahtera kepada pengunjung blog melayuboleh-2u.Sebagai mukaddimah adalah lebih baik sekiranya penulis mewawarkan kenapa penulis ingin mengikuti pertandingan Cabaran Seo 2009-Melayu Boleh ini.Pertandingan ini telah dikelolakan oleh seorang IM yg tidak asing lagi iaitu saudara AfzaiAfandi.
1) Apa yang menarik adalah niat utama pertandingan ini ialah untuk menghapuskan unsur-unsur 18sx didalam page pertama google search dengan kata keywords "melayu boleh".Dengan kata lain ,jika terdapat blog peserta yg tersenarai dalam top 10 google search dengan keyword melayu boleh, maka secara tidak langsung site yg berunsur 18sx ini akan jatuh kedudukannya.Dengan ini ianya akan memberi image yg baik pada pelawat jika mereka mencari keyword 'melayu boleh'.Ini yg dikatakan beramal sambil berblog.
2) Walaupun bidang seo ini adalah amat baru bagi penulis,tetapi penulis ingin menguji diri sendiri tahap pengetahuan seo penulis.Adakah asas seo penulis seperti keyword melayu boleh sudah cukup kuat atau sekadar angan-angan sahaja.

melayu boleh

Rasanya cukup takat disini buat post pertama kali ini.Jumpa lagi dalam post yang akan datang dalam cabaran 2009 melayu boleh.

2 ulasan:

Megat Azfar berkata...

adakah saya dapat apa-apa ganjaran?? :))

admin berkata...

are-pra: memang ada ganjaran.Marilah ikut contest ini

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Komenlah dengan semangat melayu boleh, bukannya melayu boleh 18sx...

 

Melayu boleh link

Search melayu boleh

Video pilihan melayu boleh